Nadbystrzycka 11
20-618 Lublin

tel.fax: 81 532 86 81
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.smcentrum.lublin.pl

OPŁATY CZYNSZOWE

Wysokość opłat za użytkowanie lokali podaje Zarząd Spółdzielni w zawiadomieniu.
Opłaty czynszowe należy wnosić z góry do 10-tego każdego miesiąca na wskazany indywidualny nr rachunku, bez prowizji wpłat mozna dokonać we wszystkich placówkach p.p.u.p Poczty Polskiej znajdujących się na terenie miasta Lublina.
Brak wpłaty do ostatniego dnia danego miesiąca spowoduje naliczanie odsetek. Przez datę zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek Spółdzielni.

Z opłat za użytkowanie lokalu nie można dokonywać żadnych potrąceń bez zgody Spółdzielni.

Nr konta podstawowego Spółdzielni Bank Pekao S.A. III O/Lublin
61 1240 2382 1111 0000 3895 0838

GODZINY PRACY SPÓŁDZIELNI

poniedziałek 7-15
wtorek 7-17
środa 7-15
czwartek 7-15
piątek 7-13

Przedstawiciel Rady Nadzorczej

pełni dyżur w pierwszy wtorek miesiąca 16-17

TELEFONY ALARMOWE

pogotowie instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej:

ZAKŁAD TECHNICZNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH S.A.
tel. 81 532 37 91
tel. kom. 536 504 502

pogotowie dźwigowe:

CENTRUM ZGŁOSZEŃ SCHINDLER
tel. 800 707 401

OTISLINE
tel. 800 444 555 lub 607 444 555

pozostałe windy:
LIFT SERVICE S.A.
tel. 195 89
tel. 500 031 070

konserwacja i naprawa instalacji gazowej:

tel. kom. 737 510 985

konserwacja i naprawa instalacji domofonowej:

tel. kom. 502 846 482

konserwacja i naprawa szlabanów i napędów:

tel. kom. 502 846 482

konserwacja instalacji ciepłowniczej:

LPEC SP. Z O.O. – BOK, ul Puławska 28

Centrum Zgłoszeń LPEC
od godziny 7.00 do 18.00
nr tel. 327 788 988

Pogotowie Cieplne
od godziny 18.00 do 7.00 nr tel. 993

Spółdzielnia Mieszkaniowa
„CENTRUM"
20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 11
tel./fax (81) 532-86-81
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www. smcentrum.lublin.pl

informuje, że posiada do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 33,70 m2 w budynku przy ulicy Nadbystrzyckiej 11 w Lublinie.

W celu obejrzenia lokalu i zapoznania się z jego stanem technicznym prosimy o kontakt z biurem Spółdzielni pod nr 81 532 86 81.

Spółdzielnia Mieszkaniowa
„CENTRUM"
20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 11
tel./fax (81) 532-86-81
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www. smcentrum.lublin.pl

przekazuje Informację LPEC SA o zmianie cen od dnia 01-08-2022 - patrz

Spółdzielnia Mieszkaniowa
„CENTRUM"
20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 11
tel./fax (81) 532-86-81
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www. smcentrum.lublin.pl

  OGŁASZA

przetarg ofertowy nieograniczony na

Montaż wind osobowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych
w Lublinie przy ulicy:
-  Nadbystrzycka  21B
-  Nadbystrzycka  23
-  Słoneczna 4

w formule ZAPROJEKTUJ  I WYKONAJ

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ

Składanie ofert do dnia 28.07.2022r godz. 1000

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2022 r. o godz. 1200

w siedzibie Spółdzielni

Pytania dotyczące przetargu należy kierować do Działu Technicznego Spółdzielni

Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „CENTRUM”
w Lublinie ul. Nadbystrzycka 11

ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Prezesa Zarządu ds. techniczno – eksploatacyjnych.

Kandydat zgłaszający się do przystąpienia do konkursu powinien posiadać:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne (mgr inż.).
  2. 10-letni staż pracy, w tym 5 letni okres pracy w Spółdzielni Mieszkaniowej.
  3. Umiejętność kierowania zespołami pracowniczymi.
  4. Umiejętność pracy na komputerze, posługiwanie się programami WORD, EXCELL, NORMA.

Kandydaci na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu ds. techniczno – eksploatacyjnych powinni złożyć następujące dokumenty:

  1. CV z przebiegiem pracy zawodowej.
  2. Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje.
  3. Świadectwa pracy.
  4. Oświadczenie o nie prowadzeniu działalności pozostającej w konflikcie interesów ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Centrum”.
  5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1).

Dokumenty należy składać w sekretariacie Spółdzielni ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin
w zamkniętych kopertach z napisem Konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu
ds. techniczno – eksploatacyjnych Spółdzielni w terminie do 16.08.2022r do godz. 1600

 O terminie rozpatrywania ofert i wynikach konkursu Rada Nadzorcza powiadomi kandydatów.

 Dokumenty nadesłane na konkurs nie odebrane w ciągu 7 dni po zakończeniu konkursu zostaną komisyjnie zniszczone.

Spółdzielnia Mieszkaniowa "CENTRUM"
ogłasza:
Przetarg ofertowy nieograniczony na wykonanie:
Docieplenia elewacji budynku mieszkalnego przy
ul. Glinianej 2 w Lublinie;

Więcej informacji w zakładce „OGŁOSZENIA"

Spółdzielnia Mieszkaniowa "CENTRUM" unieważnia:
Przetarg ofertowy nieograniczony na wykonanie:
Docieplenia elewacji budynku mieszkalnego przy
ul. Glinianej 2 w Lublinie z dnia 24.05.2022r

Spółdzielnia Mieszkaniowa "CENTRUM"
ogłasza:
Przetarg ofertowy nieograniczony na wykonanie:
Docieplenia elewacji budynku mieszkalnego przy
ul. Glinianej 2 w Lublinie;

Więcej informacji w zakładce „OGŁOSZENIA"

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie § 30 ustęp 1 Statutu Spółdzielni Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM w Lublinie zwołuje na dzień 10.05.2022r. o godz. 1700 Walne Zgromadzenie, które odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Zuchów 1 w Lublinie.

Porządek obrad:

1.Otwarcie obrad i wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.

2. Odczytanie listy pełnomocnictw

3.Przyjęcie porządku obrad Walnego Zgromadzenia.

4.Wybór Komisji Skrutacyjno – Mandatowej, Wyborczej, Uchwał i Wniosków.

5.Zapoznanie z protokołem z Walnego Zgromadzenia z dnia 28.05.2019r.

6.Sprawozdania Zarządu z działalności w 2019r, 2020r i 2021r.

7.Sprawozdania finansowe Spółdzielni za 2019r, 2020r i 2021r.

8.Sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2019r, 2020r i 2021r.

9.Informacja Rady Nadzorczej o wynikach lustracji ustawowej przeprowadzonej w terminie 20.02.2020 r. do 30.04.2020 r za lata 2017-2019, oraz przedstawienie wniosków polustracyjnych.

10.Przedstawienie corocznej informacji o realizacji wniosków polustracyjnych.

11.Dyskusja nad sprawozdaniami Rady Nadzorczej, Zarządu i sprawozdaniami finansowymi za lata 2019, 2020 i 2021.

12.Podjęcie uchwał w sprawach:

a)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2019r;

b)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2020r;

c)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2021r;

d)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2019r;

e)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2020r;

f)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2021r;

g)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2019r;

h)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2020r;

i)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2021r;

j)udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2019r;

k)udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2020r;

l)udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2021r;

m)podziału nadwyżki bilansowej za rok 2019;

n)podziału nadwyżki bilansowej za rok 2020;

o)podziału nadwyżki bilansowej za rok 2021;

13.Wybór członków Rady Nadzorczej SM „CENTRUM” na IX kadencję.

14.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu działania w zakresie realizacji wniosków polustracyjnych.

15.Podjęcie uchwał w sprawie zbycia prawa odrębnej własności odzyskanego przez spółdzielnię lokalu mieszkalnego wolnego w sensie prawnym:

a)Junoszy 18/7;

b)Junoszy 18/20;

c)Popiełuszki 27/2;

d)Racławickie 32/35;

e)Nadbystrzycka 11/4;

f)Nadbystrzycka 23/11;

g)Skautów 3/15A;

h)Snopkowska 6/26;

i)Snopkowska 8/5.

16.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany zapisów § 51 ustęp 1 Statutu dotyczącym wysokości wynagrodzenia członków Rady Nadzorczej za udział w posiedzeniach.

17.Wybór pełnomocnika Spółdzielni na Walne Zgromadzenie Regionalnego Związku Rewizyjnego, podjęcie uchwały.

18.Omówienie realizacji wniosków zgłoszonych na Walnym Zgromadzeniu w 2019 roku.

19.Dyskusja i wolne wnioski.

20.Zakończenie obrad.

Informujemy, że Członkowie Spółdzielni mają prawo do zapoznania się z dokumentami będącymi przedmiotem obrad. Materiały mające być przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia są wyłożone do wglądu w biurze Spółdzielni przy ul. Nadbystrzyckiej 11 w Lublinie w godzinach pracy od dnia 21.04.2022r.

Przypominamy o zabraniu na obrady Walnego Zgromadzenia ze sobą dokumentu tożsamości.

© 2013 - 2018 Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum

Projekt i wykonanie POMAREX